Pages

Tuesday, September 21, 2010

mood Study...!!!

Cuti raya dah abiz.. walaupun raya x seronok cam sebalumnya.. tp cuti tetap cuti.. sampai kat UPM kesayangan ari sabtu.. ingatkan nak balik upm ari jumaat.. tp mamber ajak lepak.. mula-mula g gym.. pastu g OU tgk wayang.. Tgk cerita Madu 4.. ingt best sangat la cite nye.. lokasi tempat dieorang dua tempat jea.. kat gold coast sepang n kat umah.. cm syarikat perfileman x de barget besar ke nak wat cerita.. tp aku layan jea... kelakar memang kelakar.. ranking tetap aku bg 3star.. anyway.. continnue pasal mood study.. belambak2 assingment aku x wat.. aku sampai upm ari ahad.. inagt nak wat xment la... azam mula2.. pastu, hanyut di ulit mimpi.. sampai petang aku tido.. adui2.. nape la susah sangat nak wat assignment.. pelik2.. dah samapi ari nieh.. assigment aku x wat2.. rase cm dah give up nak blaja.. tapi aku teruskan gak.. demi IBU TERCINTA.. dah aku masih mencari MOOD STUDY sampai sekarang.. kepada kawan-kawan.. JGN tiru MOOD aku nieh.. keep up a good work frenz.. STUDY SMART NOT HARD.. K.. CHAYOK-CHAYOK..

0 comments:

Post a Comment